Week van de poëzie #bonus: Sarah

Mijn bestie heeft een gedicht voor mij geschreven, omdat ik train voor het lopen van 16 kilometer. Niet alleen is het extreem lief dat ze een tekst speciaal voor mij creëerde, het hersenspinsel is ook nog eens legit een heel goed gedicht én bedacht op zeer korte tijd (denk: een kwartier). Hierbij daarom mijn poëziebonus aan jullie: “Run, Kat, run.”

(En nog eens danku, lieve sestra 💕)

Run, Kat, run

My mind is a colosseum
My body is a temple
Under construction

With my Nikes
Triumphant

I run
I fly
Across the track
And the sky
To Rome
Not built in a day
Not even in two
Yet I strive and thrive
I will get there
I am a run-deer
I am a puma
I am Kat

Sisters

Een gedachte over “Week van de poëzie #bonus: Sarah

Voeg uw reactie toe

Plaats een reactie

Site gemaakt door WordPress.com.

Omhoog ↑